O nas

Zespół

Andrzej Sikora -matematyk i pedagog specjalny w swojej pracy inspirujący się Januszem Korczakiem. Miłośnik gier planszowych w towarzystwie dzieci i dorosłych, prowadzący koła gier planszowych, wieloletni wychowawca kolonijny. Pomysłodawca projektu Planszówkowy Szlak. Uwielbia pracę z dziećmi i młodzieżą zarówno w formie dydaktycznej, jak i wychowawczo-rekreacyjnej. Prywatnie zapalony gracz, w wolnych chwilach basista w zespole rockowym. Jego atutami są empatia i nietuzinkowość. Uwielbiany przez dzieci za poczucie humoru i poświęcaną im uwagę. Lubiany i szanowany przez rodziców za troskę roztaczaną wokół ich dzieci i budowane przez to poczucie bezpieczeństwa

 

kaś2Katarzyna Kotarska – prezes fundacji Pragmatica, projektantka gier szkoleniowych i edukacyjnych, wychowawca kolonijny. W swojej pracy, poza wiedzą akademicką i wyniesioną z sali szkoleniowej, korzysta m. in. z doświadczeń nabytych podczas wieloletniej działalności harcerskiej i animatorskiej. Z wykształcenia politolog i pedagog. Twórczyni projektu ChinaCube, w ramach którego tworzy narzędzia edukacyjne i prowadzi warsztaty językowe i plastyczne dla dzieci zainteresowanych kulturą Dalekiego Wschodu.

 

 

Prowadzący warsztaty:

mMarcin Łączyński – autor kilkudziesięciu gier szkoleniowych, Prezes  firmy InteliGames.  Autor bloga gry-szkoleniowe.blogspot.com oraz wydanej w 2013 i wyróżnionej przez PTTB książki „Gry Szkoleniowe. Praktyczny Przewodnik”. Członek ISAGA (International Simulation And Gaming Association), członek rady programowej Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Fan gier, grywalizacji i ich zastosowań praktycznych.