Zespół
Andrzej Sikora – matematyk i pedagog specjalny w swojej pracy inspirujący się Januszem Korczakiem. Miłośnik gier planszowych w towarzystwie dzieci i dorosłych, prowadzący koła gier planszowych, wieloletni wychowawca kolonijny. Pomysłodawca projektu Planszówkowy Szlak. Uwielbia pracę z dziećmi i młodzieżą zarówno w formie dydaktycznej, jak i wychowawczo-rekreacyjnej. Prywatnie zapalony gracz, w wolnych chwilach basista w zespole rockowym. Jego atutami są empatia i nietuzinkowość. Uwielbiany przez dzieci za poczucie humoru i poświęcaną im uwagę. Lubiany i szanowany przez rodziców za troskę roztaczaną wokół ich dzieci i budowane przez to poczucie bezpieczeństwa
Katarzyna Kotarska – prezes fundacji Pragmatica, projektantka gier szkoleniowych i edukacyjnych, wychowawca kolonijny. W swojej pracy, poza wiedzą akademicką i wyniesioną z sali szkoleniowej, korzysta m. in. z doświadczeń nabytych podczas wieloletniej działalności harcerskiej i animatorskiej. Z wykształcenia politolog i pedagog. Twórczyni projektu ChinaCube, w ramach którego tworzy narzędzia edukacyjne i prowadzi warsztaty językowe i plastyczne dla dzieci zainteresowanych kulturą Dalekiego Wschodu.
Marcin Łączyński – autor kilkudziesięciu gier szkoleniowych i edukacyjnych, Prezes firmy InteliGames. Autor bloga gry-szkoleniowe.blogspot.com oraz wydanej w 2013 i wyróżnionej przez PTTB książki „Gry Szkoleniowe. Praktyczny Przewodnik”. Członek ISAGA (International Simulation And Gaming Association), członek rady programowej Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Fan gier, grywalizacji i ich zastosowań praktycznych. Autor m. in. gier „Paranormalni Detektywi” czy „Historie Filmowe„. Uczestnik i laureat wielu konkursów dla twórców scenariuszy do gier fabularnych, w tym jeden ze zwycięzców międzynarodowego konkursu „One Page Dungeon Contest 2022”.